Chat Sesuke Hati Korang

Tuesday, August 21, 2007

Tipah Tercuri Bang..

aku ini sedih gile..hari ni aku telah dikecurian barang oleh pekerja kedai kau..rugi x igt rm10k..abih company mak aku..pekerja tu dah la aku yang bawak masuk,tabligh plak tu..x leh pakai betul..kenape harus aku mempercayai minoriti dalam tabligh ini..setelah ku selidiki di lowyat sana,dengan bantuan rerakan chinese ku (bukan seperti NAMEWEE), mereka mengesan si Shahrul pencuri itu pada awal pagi..siallake itu telah membeli barang sparepart phone di UT&T Accesories Supply...aku telah memasang perangkap di hari mendatang..jikalau benar siallake itu telah berlari ke masai,sahabat seberadik Abangku sudah menyambut disana insyaAllah..Aku frustrated kerana tabligh penagih dadah itu..sudah la begitu,aku cuma ada gambar dari side tepinya sahaja..hampeh..item ini yang telah dicuri siallake itu:
1. Laptop Fujitsu
2. Laptop Compaq X1000 (lecturer aku nye)
3. Laptop HP (lecturer aku nye)
4. Northface laptop backpack
5. Dell Original Laptop Bag
6. HP Leather Bag Laptop
7. Kasut EMERICA skate the one and only in M'sia - LIMITED EDITION CHEETAH SKIN
8. 80gb Notebook External H.disk
9. Set repair hp yang berharga RM1k
aku sudah mereport polis perihal itu..sama juge perangai setan SHAHRUL seperti AZHAR yang menipuku ketika berurusniaga henset murah...kenape idupku perlu ditipu dua kali...satu sudah la...xlarat aku nak pikir..kalo x,jd gile aku...

No comments: